Malé radosti

26.03.2020
💛 MALÉ RADOSTI. Jedinečné okamžiky štěstí nad šálkem horké čokolády, obědem, který se dnes obzvláště povedl, objetí, úsměv, který jsem vykouzlila na tváři někomu jinému, západ slunce, rozkvétající stromy... 💛 Svádí mě napsat, že v těchto dnech je potřebujeme více než kdy jindy. Cítím to však jinak. 💛Tyto neopakovatelné chvíle jsou pokladem VŠECH našich dnů. Jen si jich v této době vážím víc. Své radárky mám aktivované a vděčně oceňuji každý z těchto okamžiků. 💛Malé radosti ve skutečnosti nejsou vůbec malé. Jsou podstatné, významné a záleží jen na nás, zda si dovolíme je ocenit. 💛Včera mě naprosto okouzlila duhová hra prismy na rostlinách. Okamžik, který se dal zachytit jen brzy ráno, kdy jsem ještě rozespalá pozorovala, jak se sluneční paprsky mění na duhu a zdobí naše krásné rostliny. Pár minut úžasné podívané, než se slunce na své cestě posunulo a s ním i duha. Věřím, že potěšila nejen mě, ale i rostliny, které byly v duhovém světle zvláště hrdé a zářivé. 💛Jaké jsou vaše malé radosti v těchto dnech? Co vám udělalo radost, rozesmálo vás, zahřálo u srdce?


Jednou z mých velkých dnešních radostí je večerní meditace spojených srdcí. Opět propojíme svá srdce a prozáříme to tady další dávkou lásky a světla. Navíc využijeme moudré léčivé energie k sebeléčení, kterým Vás během meditace provedu. Dnes večer ve 21 h se těším na meditovanou v živém vysílání na mém Instagramovém účtu @eliska.gottfriedova

Eliška Gottfriedová - DOTEK PRÁNY, Na Dračkách 770/4, 16200 Praha 6
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky