Meditace Cesta k srdci

23.03.2020

 Některé dny jsou prostě takové. Vykročím z postele špatnou nohou, na co sáhnu, to se pokazí nebo to nefunguje. Jako bych byla zahalená do tmavé mlhy. Všechno na mě padá, včetně smutku a tíhy.

Troufám si říct, že všichni máme takové dny. Co s tím? 

Jedna z věcí, které jsem se naučila, je nebojovat s tím. Vlastně nebojovat s ničím, co mě v životě potkává. Včetně vlastních pocitů. Boj vytváří odpor, který to, proti čemu bojuju, ještě posiluje. Navíc mi bere spoustu síly. 

Když to, co se právě děje, přijmu, umožním plynutí. A vše odplyne. Je to jako malý zázrak. Mé pocity se začnou měnit a během několika hodin, někdy je to dokonce jen pár minut se cítím lépe. Volněji. 

Také jsem se naučila, že mám vždy možnost volby. Kam se rozhodnu nasměrovat svou pozornost, tam proudí i má energie. Naučila jsem se na chvíli zastavit, několikrát se nadechnout a dát si čas vnitřně poodstoupit. 

Jak můžu tuto situaci vnímat jinak? A když teď v tomto okamžiku učiním novou volbu, pro co se rozhodnu? Na co se zaměřím? 

Velmi posilující jsou i meditace. Pro mě osobně je to hlavně Meditace spojených srdcí, která mě v životě provedla mnoha náročnými obdobími a dělá to i nyní. Přináší hluboký klid a sílu, se kterými vše zvládám s větší lehkostí. 

Mám také ráda Cestu k srdci. Je to krásný způsob, jak se naladit na své srdce, jeho potřeby a hlouběji se propojit se svým vnitřním prostorem. 

Nahrála jsem pro vás video, kde vás touto vlídnou Cestou k srdci provedu. Video najdete na Youtube pod názvem "Meditace Cesta k srdci". Odkaz přidávám na konci článku. 

Ať se vám líbí, přinese vám radost, lásku a cokoliv dalšího, co vaše srdce potřebuje. 

MEDITACE CESTA K SRDCI

Eliška Gottfriedová - DOTEK PRÁNY, Na Dračkách 770/4, 16200 Praha 6
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky