Pránické terapie na dálku

03.04.2020
🌍Jak vlastně vlastně fungují pránické terapie na dálku?" Na to se mě poslední dobou ptáte docela často. Jak to tedy je? 

🌍Při Pranic Healing (v překladu to znamená pránické léčení) se pracuje s energií našeho těla. A protože jsme všichni součástí energetického pole Země, můžeme se propojit. Stejně jako při telefonování. Můžeme se navzájem "dotknout slovem", rozesmát, uklidnit, posílit... 

🌍Na co Pranic Healing funguje? Na cokoliv, co si umíte představit. Je to proto, že vše je určitá forma energie. Naše tělo, emoce, myšlenky... Může to být fyzická bolest, ale také bolest na duši, pocity, přesvědčení a vzorce chování, které nás omezují a stahují dolů. Cokoliv, s čím se nám nedaří pohnout.Všechny tyto energie je možné z našeho těla odstranit a nahranit je zářivou čerstvou energií = pránou. 

🌍Můžete si to představit tak, že jste zářivý diamant, který má na sobě bláto a prach. Když se očistí, najednou víc září. Zářit je jeho přirozená podstata, jen to přes ty vrstvy bláta nebylo tolik vidět. Diamantu se navíc uleví. Stará tíha je pryč a kdyby měl nohy, pokračoval by na své cestě lehčím krokembez železné koule kolem kotníků, kterou možná ani nevnímal. A s čerstvou energií má víc síly na to, aby zářil a byl sám sebou. 

🌍Pránické ošetření se dá navíc krásně propojit s povídáním a vnitřní cestou, kde se můžeme podívat ke kořenům toho, co řešíte a pročistit to. Každá terapie je jedinečná a vždy plyne podle toho, co zrovna potřebujete. Vždy respekuji váš osobní prostor, možnosti a nastavení. Terapie je vaše cesta. Já jsem zde jako průvodce a posila. 

🌍Velmi mě těší, že na terapie dostávám krásné zpětné vazby. Takto mi o své zkušenosti napsala Ivana: "Před měsícem jsem s Vámi absolvovala léčení na dálku. Musím Vám říct, že jste mi neskutečně pomohla. Pomohla jste mi si uvědomit spoustu zásadních věcí, byla to neskutečná úleva a velké sebepřijetí a následně i dojetí. A vlastně jste mi pomohla přijít si na všechno sama. Když se na to kouknu zpátky, tak to vůbec nechápu Je mi moc dobře. Děkuji Vám moc." 

🌍S lidmi se propojujeme přes WhatsApp video nebo Messenger video. Můžeme se tak vidět, což je moc fajn. 

#pranichealing #terapie #lecenipranou

Eliška Gottfriedová - DOTEK PRÁNY, Na Dračkách 770/4, 16200 Praha 6
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky