Pravidelné meditace na Instagramu

22.03.2020

Meditace spojených srdcí je jako elixír, který aktivuje naše srdce, duchovní napojení a také nám umožňuje přispět celku něčím krásným. 

Kromě toho je velmi léčivá. Posiluje náš imunitní systém, protože spolu se srdcem aktivuje také brzlík. I naše energetické tělo sílí a poskytuje nám tak lepší ochranu. 

Ráda bych se s vámi podělila o to, co mi k meditacím napsala @pukovalenka, úžasná žena, která se rozhodla, že se uzdraví z cukrovky. Intenzivně na sobě pracuje a já ji na její cestě podporuji při pravidelných terapích. Vidím, jak postupně odkládá strachy včetně toho největšího - být sama sebou a ukazovat světu svou skutečnou tvář bez ochranných masek. Jsem svědkem toho, jak rozkétá, propojuje se svým zdrojem a se stále větší odvahou pokračuje na cestě k uzdravení.

Ve čtvrtek mi poslala článek, ve kterém se dělí o své pocity spojené s koronavirem a mimo jiné píše: 

"Další věc, o které bych se chtěla zmínit, je naše poslání, náš jedinečný dar, kvůli kterému jsme tady. Toto téma už jsem už s Eliškou také otevřela a teď se mi otevřelo znovu. Někde jsem slyšela, že v takhle krizových situacích se nám lépe a snadněji mohou ukázat naše dary a naše potenciály, vlastně to, proč jsme sem přišli, to, jak můžem sloužit celku, to, čím můžeme pomoct. To, v čem jsme skutečně dobří, to, proč tady jsme a to, co nás dělá tak unikátními. Zatím mi přišlo, že teď je můj úkol meditovat a tím posílat lásku, sílu, mír a zdraví... že v bezpečném a klidném prostoru se zatím cítím líp." 

Minulý pátek jsme začali meditovat obden a je fantastické vidět, jak v tom pokračujete, číst o vašich pocitech a jak vám meditace dělá dobře.

Pro lepší oreintaci jsme se s Terezou Kramerovou rozhodly, že budeme meditovat v pravidelné dny. Přidala se k nám ještě Lucie Kolaříková, která bude dělat vlastní konejšivé meditace, které jsou vhodné i pro těhotné. 

Na Instagramu teď meditujeme pravidelně ve 21 h: 

💛v neděli s Terezou na @vedomy_zivot 

💛v úterý s Luckou na @lucie.kolarikova.sebelaska 

💛ve čtvrtek se mnou na @eliska.gottfriedova

Co pro připojení k meditaci potřebujete? Živé vysílání na Instagramu lze sledovat pouze z aplikace stažené v mobilu, která má růžovo-oranžové logo. Z PC, ani z aplikace s bílým logem, meditaci neuvidíte. Ve 21 hodin se vám nahoře objeví, že vysíláme živě. Stačí pouze kliknout na fotku v kroužku a je to!

Při meditaci Spojených srdcí se nám osvědčilo meditovat s nohama v lavoru s teplou vodou a hrstí soli. Sůl pomáhá pročistit energetické i fyzické tělo, takže pokud vám to zní dobře, přidejte se i s lavorem!

Eliška Gottfriedová - DOTEK PRÁNY, Na Dračkách 770/4, 16200 Praha 6
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky